Sayfalar

13 Nisan 2018 Cuma

Mehmet Gökoglu : Yılmaz Vural'ı Kınıyorum , Borçları Ödeyeceklerse Kayyum Gelsin

Adana Demirspor başkanı Mehmet Gökoglu bugün basın toplantısı düzenledi.Aciklamaları asagidadır;


"Tum islam aleminin kandilini Kutlarım.Böyle bir toplantı aslında yoktu.Bazı takımlarin başkanlari ve hocaları bir takım açıklamalar yaptılar.Burda Demirspor'un varoldugunu unuttular sanırım bu açıklamaları yaparak.
Neticede kümede kalmak icin Eskişehir Samsunspor Denizlispor ve Adana Demirspor riskli bölgede bulunuyor.
Puan farkımız olmasina ragmen rahat vdegiliz.
İlk başta Eskişehir Td Yilmaz Vural ,Federasyon dahil beni buraya bu btakımı ligde tutmam icin gönderildim.Yılmaz Vural'ın aciklamasını Demirspor olarak kınıyoruz.
Tff bu konuda açıklama yapmalıdır.
En ufak konuşmada tff bize ceza veriyor, Yılmaz vural bu sözleri söylerrken bu gücü nerden alıyor.
Tartışmaların. İçinde olmak istemezdik ama bu açıklamalara sessiz kalamayız.
Bu haftaki macimiza yine Onur karabaş verildi.Gerekli şikayetlerimi tff'ye bildirdim.
Yılmaz hoca için tff'den açıklama istedigimi söyledim.
Maclar başlamadan federasyon açıklama yapmak zorunda.
Manisaspor maçı pirimlerini ödedik.30 maç başı alacakları duruyor.Demirspor'un paraya ihtiyaçı var.
 Üstümüze oyunlar oynanabilir, düşürülmeye çalışabiliniriz.
Sezon başından bu yana gerekli destegi alamadık.
Lingane fesih yaptı takımdan ayrıldı.Yabancı oyuncular ve yerli oyunculardan  bazılarının şuanda fesih hakları bulunuyor.
Takımın iskeletini bozmak istemiyoruz.10-12 oyuncumuzu tutmak istiyorum.1.5 milyona yakın para olursa bu oyuncular kalırlar fesih yapamazlar.20 oyuncu gitsin 20 gelsin istemiyorum.Takım olarak desteğe ihtiyacımız var.
Seçim zamanı ziyaretler oluyor.Şimdi takımı ziyaret etmeyenler o zamanda ziyaret etmesinler.Gelin sıkıntıyı çözelim.Herkes destek olsun.
Haziran 1-2 gibi kongre yapılacak.
10 haziran gibi yeni yönetim oluşmalı, sezona erken başlamalı, futbolcuların gitmesini engellemeli.
Demirsporluluğumdan şüphe duyana lanet olsun.
78 yıldır sahipsiz kalmayan Adana Demirspor camiası benden sonrada sahipsiz kalmaz.
Bende devam eder miyim ????
Bilmiyorum?
Oturacagız konuşacagız.
Devlet tarafından Göztepe'ye 100 dönüm arazi tahsis edilmiş.
Bizim tesisimiz Milli Emlak'ın, burada 5 yıldır geçici duruyoruz.
Geçenlerde Hazine Bakanlığından insanlar geldi, burayı boşaltın dediler. Geçen seneden bu yana boşaltın diyorlar.Gecen yıl Sedat Sözlü yönetimi burayı istedi ama vermediler.
Federasyon altyapıya önem verin diyor.Siz elimizdeki tesisi istiyorsunuz.
Bizi burdan çıkartmaya kimsenin gücü yetmez diye umuyorum.
Büyüklerimizden destek bekliyoruz.Tesisimiz için.Bu konularda bile kimse bizlere yardımcı olmuyor.Spor Bakanına söyledim ama hala birşey değişmedi hala haber bekliyoruz.
Samsunspora kayyum geldi takımın borçlarını ödüyor eger böyle birsey bizde de olacaksa Demirspor'un borçları ödenecekse KAYYUM GELECEKSE BUYURSUN GELSİN.PAZARTESİ 9DA VALİMİZE GÖTÜRÜRM KULÜBÜ."

(Adanalı gazeteci Ergun Kara'nın facebook canlı yayınından not alınmıştır.Yayın bir noktadan sonra kesildi.Videosu düşerse eklemesini yapacağım.)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder