Sayfalar

28 Nisan 2017 Cuma

MÜSLÜM SUSARIN BAŞKANLIK ADAYLIĞI AÇIKLAMALARI


Müslüm Susarın Koza tvde Ergun Karaya yaptığı açıklamalar...

-Altyapıya 
Önem vereceğim tamamen değiştireceğim, torpille kimse oynamayacak
-Adanadan oyuncu yetişmiyor değil yetişiyor ama başka takımlarda oynuyor.
-Başkan olursam taraftarlardan 3 yıl istiyorum.
-Adana Demirspor büyük takımdır, hedefi her yıl şampiyonluktur.
-1 Yıl için başkan olup , başarısız olursam bana gitsin derlerse , beni hiç başkan seçmesinler.
-Altınordu modelini ,Demirspora getirmek istiyorum.
- Bana Demirsporu soymak için başkan olmak istiyor diyorlar.Eleştirilere saygı duyuyorum.Demirsporun neyi var ,renklerinden başka taraftarlarından başka neyi varki , bankada parası varda onu mu satıp yiyeceğim.
-Delege olsun olmasın , ben Demirsporluyum diyen herkes alsın Mali Müşaviri yanına gelsin Demirspor defterlerini incelesin.Gerekirse harcamaları her ay pankarta yazar tesislere aasarız.
-Şuan yönetim kurulumun  %80i hazır.Daha önce bu kulüpte yöneticilik yapmamış insanlarla yürüyeceğim.
-Ben Belediyeden bana otoparK yada bana su ver demiyorum.Ben diyorum ki biz proje üreteceğiz, toplum onaylacak ve bize toplum destek çıkacak.Ama kimse önyargılı olmasın.
-Demirsporu 5 yıl içinde bütün borcundan kurtaracağız.
- 6 ayda borcu bitirsin ,1 yılda şampiyon olsun diye birşey yok.Beşiktaş örneği
-Ne Belediyeye nede başkalarına güvenerek gelmiyoruz.Ama bu takıma herkes sahip çıkacak.ADS Başkanı olarak gidip belediyenin kapısında yatmam.Allahın adaleti ile yönetilen hiç biryere zeval gelmez.
-Ben Cebimden para hibe etmem.Kulübe gerekli imkanları sağlarım ama hibe etmem.Para koymam, ve sonradan da kulübün gelirlerine temlik ve faizde koymam.
-Kulüpte görevini yapmayan özkardeşim de olsa istifasını verecek gidecek.
-Potenin kalmasıiçin elimden gelen herşeyi yapacağım
-Kuracağımız takım genç ve kaliteli olacak.Herkes şaşıracak.Bu kulüpte oynamak için can atan oyuncular alacağız.Başarıya doymuş oyuncuları almayacağız.
-Buradan eski yöneticilere ve futbolculara sesleniyorum.Bu kulübü seviyorsanız,ileride problemler yaşamasını istemiyorsanız.Kulübün üzerindeki hacizlerinizi kaldırın.Başkan olursak eğer bize gelin ödeme planını beraber yapalım.
-Kulüp kendi geliriyle kimseye bağlı kalmadan borcunu ödesin.
-Futbolculara prim vermeyeceğim.Ama hakkını vereceğim
-Kulübün eski başkanı federasyonda , Bir Fatih Terim var 
-Yetenekli oyuncuları bulup takıma getireceğiz.
-Belediyelerden destek istemem,yardım isterkende beni kimse göremez ama bubelediyeler takıma destek olmalılar.
-Birebir bütün taraftarlarımızla ve sivil toplum örgüt başkanlarıyla görüşebiliriz.Bana herkes twitterdan veya facebooktan ulaşabilir.Telefonumu da verebilirim.
-Kiremithane gibi bir mahallede Uyuşturucuya ve Teröre Hayır deyip Spora Evet dedik.Ve gençleri spora kazandırdık.Amatör takım yönettiğimiz için amatör topçulara getirecek değiliz.Ama Adana Demirsporun formasını hakedene vereceğiz.
-Çoğunluğu Adanalılardan oluşan bir takım kuracağız.
-Bazıları gibi ismimiz her dönem başkanlık için adaylıkta duyulmayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder