Sayfalar

6 Aralık 2014 Cumartesi

BAYRAM AKGÜL BAŞKANLIGI BIRAKTI

Adanaspor’un Boluspor’a 2-0 yenilmesi sonrasında Kulüp Başkanı Bayram Akgül Turuncu-Beyazlı takımın başkanlığını bıraktığını açıkladı. Maç sonrası Teknik Direktör Levent Eriş ile basın toplantısı odasına gelen Kulüp Başkanı Bayram Akgül, “Kulüp başkanlarının basın toplantı odasına gelmelirinin yasak olduğunu bilerek geldim ve cezası neyse ödeyeceğim. 9.5 yıldır bu takımın başındayım, Adanaspor’u nerelere getirdiğim ortada. Biz anamıza eşimize sövsünler diye bu takımı sırtlamadık. Bana maç sattığımı söylüyorlar. Kim maç satmışsa... Ligin devre arasının bitimine 4 hafta kaldı. 4 hafta daha bu kulübün başındayım. Ondan sonra bırakıyorum. Levent hoca da bırakıyor. İsterse kalabilir” şeklinde konuşarak tepkisini dile getirdi. Artık stadın yanından bile geçmeyeceğini vurgulayan Başkan Bayram Akgül, “Adana’da hangi ağa babası Adanaspor’u almak istiyorsa gelsin alsın. Bundan sonra Adanaspor benim için bitmiştir. Adanaspor’u kim almak istiyorsa, gelip alabilir. Benim için artık Adanaspor bitmiştir” diye konuştu. Adanaspor Teknik Direktörü Levent Eriş de, Bayram Akgül’ün olmadığı yerde kendisinin olamayacağını belirterek, devre arasında Adanaspor’daki görevinden ayrılacağının sinyallerini verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder