Sayfalar

4 Ağustos 2014 Pazartesi

BEYKAN ŞİMŞEK ADANA DEMİRSPOR'DA

BEYKAN ŞİMŞEK (19)

Beykan Şimşek , futbolcu bir babanın ve basketbolcu bir annenin oğlu...Futbolu ne kadar iyi oynuyorsa o derecede iyi basketbol oynayabiliyor...Hayatı Futbol ve Basketbol arasında gidip gelmiş bir oyuncu..Hatta Efes Pilsen tarafından basketbol oynadıgı dönemlerde transfer teklifi dahi almıştır..Hayatının dönüm noktası da işte tam burası oluyor..Ve o futbolu seçiyor..
Isparta Gençlerbirliğinde oynarken Çagrıldıgı Milli turnuvada Fenerbahçeli alt yapı hocaları tarafından keşfedilip 5.000 lira ve okul masrafları karşılıgında transferi gerçekleştiriliyor...
Yeteneklerinin farkında olan ve daha da geliştirirse neler yapabilecegiinin farkında olan bir oyuncu...

2013 yılının devre arası kampına Fenerbahçe TD Aykut kocaman tarafından  dahil edildi , gösterdiği performanstan dolayı profesyonel sözleşme imzalandı...
İlk resmi maçına Bursaspor karşısında çıktı ve ilk golünü de bu maçta attı...
19 yaşında bir futbolcu Milli takımın alt kategorilerinde 44 kez forma giydi..Milli takım kategorilerinde de Fenerbahçede oldugu gibi kendin 1-2 yaş büyük futbolcularla aynı takımlarda oynadı...
Henüz 15 yaşındayken Fenerbahçe A2 takımıyla maçlara çıkmaya başlamıştır.Genç bir oyuncu için bu büyük bir başarıdır..
Fenerbahçe A2 takımıyla çıktığı 59 maçta 32 gol atmıştır...Azımsanmayacak bir performans..

Geçen yılı Karabükspor formasıyla Süper Ligde tamamlamıştır...140 DAKİKA sahada kalan oyuncu 1 gol atmıştır..Türkiye Kupası maçında Kocaelispor'a 3 gol atmıştır..Geçen yılı tamamen yedek olarak geçirmiştir..İlhan Parlak ve Eneramo gibi 2 oyuncunun arkasında şans bulması biraz zor olmuştur...Buda Yaşının verdiği dezavantaj bu olsa gerek..
Sol kanatta ve Forvet bölgesinde görev yapıyor...

Beykan bir röportajında ''kendimi çok yönlü bir oyuncu olarak görüyorum. Tabii orta sahanın her yerinde ve santrfor oynayabilen bir oyuncuyum. Farklı mevkilerde oynayabileceğime inanıyorum ama hocalarımın beni nerede oynatacağına ben karar veremem. Onlar beni nereye koyarsa, o bölgede verebileceğimin en iyisini vermeye çalışırım. Ama kendimi santrforda daha iyi görüyorum. Farklı bölgelerde oynamanın gelişimime de çok katkısı var. Çünkü orada oynamak için gerekli özellikleri de kapabiliyorum. Mesela sağ açıkta oynarken edindiğim dripling özelliği, santrfor oynarken topu önüme aldığım zaman çok işime yarıyor. Ya da defansif anlamda kendimi geliştirebiliyorum. Çünkü sağ açıkta görev aldığınızda hem savunmada hem de hücumda oyunun iki yönünü de oynamak zorundasınız. Oyun bilgisi anlamında da çok fayda sağlıyor.''


football formations

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder