Sayfalar

1 Haziran 2014 Pazar

Sahte Kongre Üyelerine Duyurulur (Kimliksiz Gelmeyin)

Derneğimizin Olağanüstü Genel Kurul toplantısı 16 Haziran 2014 Pazartesi günü, Saat 14:00'de Hacı Sabancı Bulv. No:7 Yüreğir/Adana adresinde bulunan Sheraton Adana Otelde aşağıdaki gündeme göre, çoğunluk sağlanamadığı takdirde ise ikinci toplantı 23 Haziran 2014 Pazartesi günü aynı gündemle, aynı yer ve saatte yapılacaktır. Genel kurul üyelerimize ilanen duyurulur.
Selahaddin Aydoğdu
Yönetim Kurulu Başkanı
Genel Kurul Gündemi
1)Açılış
2)Yoklama
3)Divan Seçimi
4)Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunması
5)Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu faaliyet raporlarının okunması, müzakeresi ve yönetim kurulu ile denetim kurulunun ibrası.
6)Tüzüğün 10 maddesinde değişiklik yapılmasının müzakeresi
7)Yönetim ve Denetim Kurullarının seçimi
8)Dilek ve temenniler
9)Kapanış
Not: Genel kurul üyelerinin toplantıya katılabilmeleri için kesin üye listesinde yer almaları ve toplantı öncesi geçerli kimlik belgelerinin (Nufüz Cüzdanı, Sürücü Belgesi, Pasaport vb.) İbraz etmeleri gerekmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder