Sayfalar

27 Mayıs 2014 Salı

ERCAN ALBAY İLE ÇALIŞMAYACAĞIZ

BAŞKAN SELAHATTİN AYDOĞDUNUN AKDENİZ TV'YE YAPTIGI AÇIKLAMALARDAN ÖNEMLİ KESİTLER:
1).İlk aday oldugumuzda 10 Trilyon’umuz vardı ama biz gelmeyelim diye önümüzü tıkadılar. Kavga çıkardılar. O gün gelebilseydik 10 trilyonumuz hazırdı. Şimdi bana demesinler niye vermediler diye, bu soruyu benim önümü kesenlere , Mehmet Gökoğlu, Önder Serin ve Sahte üyelere sorun

2).Adana Demirspor'un elektirik borcunu bilerek ödemedim.Göreve geldiğimizde Kulübün 3 yıllık ödenmemiş elektrik borcu vardı.Geçmiş yıllardaki borçlar bilinsin diye elektrik borcunu ödemedik.140.000 liralık borcu biz ödedik.

3).Saat 19:30'da futbolcularla toplantı yaparken Elektriklerimizi kestiler.Burada art niyet ararım 3 yıldır kesilmeyen Elektrik neden bizim dönemimizde kesiliyor.

4).Ben kendi cebimden 3 milyon TL, Emin Yumuşak ise 260 bin TL para verdi. Kulübün geliri aylık 700 bin TL ve bu para kulübün cebine girmiyor.
Ben Demirspor'un E-Bilet gelirine temlik koydum. Bunun nedeni de kimse o paraya temlik koymasın diye koydum. Bu parayı zaten geri Demirspor'a harcayacağım.

5).Biz bütün borçları birden kapatamayız. Biz 4 aydır personelin borçlarını hep ödedik. Bizden önce ödenmemiş borçları da ödeyeceğiz. Hiç bir personeli ücretsiz izne çıkarmadım. Kulübümüzde fazla personel var bazı kişileri işten çıkartacağız

6).Biz geldiğimizde futbolcular peşinatlarını daha almamıştı. Futbolcuların K.Maraşspor maçı hariç tüm primlerini ödedim.

7).Yeni sezonda Ercan Albay ile çalışmayacağız

8).Ercan Aslankeser futbolculara yanlış bilgi aktararak bize ve Adana Demirspor'a ihanet etmiştir.

9). Adana Demirspor her yıl forma yaptırmak için 300-400 bin arası para ödüyor.Ve bu formalar 2.veya 3. kalitedir.Formaları sponsorlar yapar.
Biz bu sene bunu yapacagız.Formalarımız bedava olacak

10).:İstifa etmeyeceğim ve Kongre kararı alacağım.Kongrede adayım.

11).Juninho ve Emre Selen hariç bütün futbolcularla yollarımız ayrılacak.

12).Soma için Zonguldakspor ile hazırlık maçı yapacağız.Maç Adana'da oynanacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder