Sayfalar

4 Ocak 2014 Cumartesi

Kadir Keleş : Adana Demirspor Beni Para Yüzünden Kadro Dışı Bıraktı

ŞUANDA TRABZONSPOR'DA OYNAYAN , ESKİ FUTBOLCUMUZ KADİR KELEŞ TAM SAHA DERGİSİNE VERDİĞİ RÖPORTAJDA ADANA DEMİRSPOR'DAN AYRILMA SEBEBİNİ DE AÇIKLADI...
ZAMANIN İŞ BİLMEZ YÖNETİMİ OYUNCUNUN ALDIĞI PARAYI FAZLA BULMUŞ...
VE BU OYUNCU ŞİMDİLERDE SÜPER LİGDE VE AVRUPA LİGİNDE TRABZON FORMASIYLA OYNUYOR...

Aynı sezonun ikinci yarısını Adana Demirspor'da geçiriyorsun. Diyarbakır'dan ayrılış ve Adana Demirspor'u tercih ediş nedenlerin nelerdi?

O sezon Diyarbakırspor ekonomik açıdan bir kriz yaşadı. Kimsenin parası ödenmeyince takımdaki abiler ayrılmaya başladı. Ben de yeni evlenmiştim ve ekonomik durumum da iyi değildi. Bu nedenle Federasyona başvurup sözleşmemi feshettirdim ve Adana Demirspor'a gittim.

Adana Demirspor'da da umduğunu bulamıyor ve yeniden 1461 Trabzon'a dönüyorsun. Sanırım bu karar senin için dönüm noktalarından birisi oldu. Bu süreçte neler yaşadığını anlatır mısın?

Adana Demirspor'da 1.5 sezon geçirdim. İlk sezonumu hiç sorunsuz, mükemmel bir takımda, çok güzel bir şehirde, harika bir taraftar ortamında geçirdim. Ancak Mustafa Tuncel Başkanımız bir problem yaşadı ve ayrılmak zorunda kaldı. O baba adamın ayrılışı her şeyi alt-üst etti. Yeni gelen yönetim benim sözleşmemi uygun bulmadı, o parayı hak etmediğimi söyledi ve beni kadro dışı bıraktı. Tek neden paraydı. Yoksa hiç kimseye bir saygısızlığım veya performans düşüklüğüm olmadı. Birkaç ay tek başıma antrenman yaptım. Bu dönemde affedilmem gündeme geldi ama bu sefer de ben kabul etmedim. Çünkü bana yapılan bir haksızlık vardı. Beni arkadaşlarımdan ayırmaya hakları yoktu. Üstelik paramı yüksek bulup kadro dışı bırakırken benimle konuşmamışlardı bile. Oysa konuşsaydık bir orta yol bulabilirdik. Kadro dışı kalmayı gururuma yediremedim ve af teklifini kabul etmedim.

RÖPORTAJIN DEVAMI:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder