Sayfalar

15 Mayıs 2013 Çarşamba

ŞAMPİYONLUK İNANANLARINDIR


Geçen yıl kazandığımız 2.Lig şampiyonlugundan sonra bu sezon neler yapabilir Demirspor diye çok kafa yormuştum...
Yıllarca 2.ligde şampiyonluga oynadıgımız için bu ligde orta sıralarda kalsak yeter diye çok düşnmüştüm..
sezon başlamadan önce de yapılan kongrede seçilen başkanla birlikte başarının gelmesini değil , orta sıraları hiç değil direk küme düşmeye oynayacagımızı düşünüyordum..
İlk haftalarda da bunun olacagını taraftarın sezon sonunu hiçte iyi görmediğini çok iiyi biliyordum...
Çünkü görünen köy klavuz istemez diye düşünüyordum...
Gelişen süreçte herk-şey değişmeye başladı

Sonra ilahi bir el takıma dokundu ve Bu pazar günü süper lige yükselme play off'u oynayacagız...
Manisayı elermiyiz elemezmiyiz orasını bilemem...
Bildiklerimden birtanesi şu ; BU takım ve bu takımın taraftarı play off konusunda tecrübeli...
Diğer bildiğin ne diyecek olursanız bu taraftar ve bu şehir 18 yıldır Adana Demirspor'un 1. lige çıkmasını bekliyor..
Lige çıkamadı diye kimse sana küsmez ŞİMŞEĞİM aksine içimizdeki sevgin daha da artacaktır...
Maç başlar ve futbolcularımız sahada konuşurlar..
ŞİMŞEK GİBİ  oynasınlar , Formamızdaki şanlı arma için oynasınlar mücadele etsinler  mümkünse savaşsınlar...
Arkaların koca bir şehir var ve bu şehir şampiyonluk bekliyor...
34 maçtaki peformanslarınızın üzerine taraftarların süper lig hasretini de ekleyin , o zaman herşey daha güzel olacak...
Biz inanıyoruz sizlerde buna inanın yeter...

Adı süper olan lige çıkmamıza ve bu şehri yakmaya sadece 270 dakika var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder