Sayfalar

17 Mayıs 2013 Cuma

IRKÇILIK YAPANLAR VE KAPATMAYA ÇALIŞANLAR



MAVRA 1).Ameliyat olduğunu ve bir süredir meyveyle beslediğini ve ırkçılık amacı gütmediğini belirtmiş...

MAVRA 2).Ben stada girerken o muzu bir taraftar bana verdi. Stada girdiğimde de bir tezahürat başladı. Ben de onun galeyanına kapılıp elimdeki muzu sallayarak tezahürata eşlik ettim. Elimde başka bir şey olsa o sırada onu sallardım DEMİŞŞ...

MAVRA 3).Bizim amacımız bu konuda doğruyu göstererek Türkiye'nin Avrupa'daki imajını temizlemek olacak...Bu ırkçılık söylemlerinin bize hiçbir faydası yok demiş...

MAVRA 4).Kazaen ve tesadüfen maalesef o gün o stada düşmüştür. Bunu süratle unutmamız gerektiğini ve bunun Türkiye’ye zararlı olacağını, bu konuda fazla ısrar edersek Türkiye’ye zarar vereceğimizi düşünüyorum. Bu konuda fazla ısrarlı olmayın. Bunu bir kaza olarak görelim. Bu işi kapatalım. Türkiye’nin ana konuları bu değildir . demişşş..

MEDYA ELİNİZDE NEDE OLSA DÖNDERİP DÖNDEİP KULLANIRSINIZ SİZ ONLARI...
İKİ GÜN SONRA SIRF SİZLER CEZA ALMAYIN DİYE YALAN TRANSFER HABERLERİ MANŞETLERİ SÜSLEYECEKTİR..BUNLARI UNUTTURMAK İÇİN..
TFF'Yİ BİRİLERİ ADAM GİBİ YÖNETSE ŞU OLAYLARA ÇOK BÜYÜK CEZALAR VERSE (Kİ BUNLAR OLMAYACAK GİBİ) TAKIMLAR KORUNUP KOLLANMASA , HER TAKIMA EŞİT MUAMELE YAPILSA , GAZATELER SADECE 3 TAKIMI YAZMASA , VS VS VS..
TABİKİDE BU DEDİKLERİMİN HEPSİ BİR HAYAL  , ADAMLAR DÜZENİ KURMUŞLAR YÜRÜTÜYORLAR...
İZLEMEYE DEVAM EDİN SİZDE...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder