Sayfalar

21 Mart 2013 Perşembe

ÖNDER SERİN İSTİFA (Bu Takım Bizim)

Önder Serin bazı açıklamalarda bulundu yine...
Her zaman oldugu gibi YİNE suçlarını kabul etmiyor..
Ve yine her zaman oldugu gibi Taraftarı suçluyor..
Ben bugüne kadar bu adam gibi taraftarı suçlayan başka bir başkan ne Adana Demirspor'da nede başka bir takımda gördüm...
İğneyi kendine çuvaldızı başkasına batırmak istercesine her yaptıgı açıklama da taraftarını eleştiren sahte bir başkan var Demirsporumuzun başında...
Koltuga yapışıp kaldı kendileri bununlada yetinmeyip taraftarı eleştiriyor..
Senin yapıgın o aciz eleştirileri baaşka takım taraftarları okuyunca kıçlarıyla güleceklerdir buna emin ol...
Çünkü ben dediklerini okudugumda sadece gülüyorum...

Önder SERİN : ''Taraftarda kendini kulübün tek sahibi olarak görme hakkı yok ''

ŞU SÖYLEDİĞİ LAFI ŞÖYLE EVİRE ÇEVİR AGZINA SOKMAK LAZIM SENİN..
SEN KİMSİN Kİ TARAFTARA BUNU SÖYLEYEBİLİYORSUN 
BU TAKIMIN TARAFTARI OLMAZSA SENİNDE KOLTUGUNDA OTURACAGIN BİR KULÜP OLMAZ ..KUKLA BAŞKAN BOZMASI SENİ..
Adana Demirspor bir bakkal dükkanı değil asla da olmaz , onun bir tane sahibi var oda İYİ GÜNDE KÖTÜ GÜNDE YAGMURDA ÇAMURDA YANINDA OLAN TARAFTARIDIR...

Önder Serin ''"Ben bu görev için yanıp tutuşmadım ki.. Sürecin bir parçası olarak kendimi Adana Demirspor Kulübü Başkanlığı koltuğunda buldum.."

Yanıp tutuşmadıgın bir koltukta hala ne işin var o zaman kalkıp defolup gitsene...Bu takımın taraftarı seni istemiyor...Orada oturmaya mecbur degilsin defol git zaten seni istemiyoruz belliki sende orada dumayı istemiyorsun dediğine göre...Daha neyi bekliyorsun gitmek için..

Önder Sein '' Lawal maalesef problemli bir futbolcu çıktı.. Bir defasında Optimum'un orada Cono kızlarının peşinde koşarken gidip yakaladık.. Keza Gökhan Kaba da problemliydi..

TAMAM BUNLARDA TERBİYESİZ PEKİ YA SEN????
2 OYUNCUYU KAÇIRDIN ELİNDEN ŞİMDİDE ÇIKMIŞ ONLAR ZATEN AHLAKSIZDI DİYORSUN...
SEN BAŞKAN SEÇİLİRKEN YAPTIGIN USULSÜZLÜKLER AHLAKSIZLIK DEĞİLMİYDİ...
BENNCE AHLAKSIZLIKTI HEMDE KALİTELİ AHLAKSIZLIKTI...

FUTBOLCUYA PARA VERMEZSEN ELİNDEN KAÇIRIRSIN BUNU YAZ AKLINA...
İNSANLARIN ARKASINDDAN ATIP TUTMAKDA ŞAHSİYET MESELESİDİR...

SON OLARAKTA '' BU KULÜP TARAFTARINDIR ''
KABUL ETMEYEN DEFOLSUN...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder