Sayfalar

18 Aralık 2012 Salı

İzmir Deplasmanları Üzerine

1).Göztepe maçıyla birlikte Bu sezon 3 İzmir takımıyla da deplasmanda oynamış olduk.
2).Futbolcular Cumartesi günü paralarını alamadıkları gerekçesiyle antrenmana çıkmadılar..Tabi bu çok olumsuz bir durumdu...Bu hareketten sonra maçtan puan alabilecegimizi hiç düşünmemiştim..Ama sahadaki futbolcular duruma aldırış etmeden şerefleriyle mücadele ettiler ve galip geldik...Allah onlardan razı olsun..Hepsine teşekür borçluyuz..
3).Bu sezon gittigim 3 deplasmanda İzmir oldu...Karşıyaka ve Göztepe maçlarndan 3'er puan aldİk.Bucaspor'a ise güzel oynamamıza ragmen maglup olmuştuk...
4).İzmir tribünlerini ilk kez canlı izleme şansı buldum...Demirspor yıllardır İzmir'in diger takımlarıyla oynadıgı için Karşıyaka , Göztepe tribünleriyle hiç karşı karşıya gelmemiştik...Yani Aradan uzun yıllar geçti...Takımlarına baglılıkları ve desteklerinden dolayı uzaktan saygı ile takip ederdim...Tabi rakip olunca iş farklı bir boyuta bürünüyor
5).İlk maçta Karşıyaka tribünlerini görme şansım olmustu...Bizim İzmirde oynadıgımız maçlarda en fazla taraftarı olan takım Karşıyakaydı...
Alsancak Stadını tamamen doldurmuşlardı o maçta..İzmirdeki en coskulu tribün onlarda bence...En azından diger iki tribün gibi başka takım için bagırmadılar...Delikanlı gibi kendi takımlarını desteklediler...Kıyas yapıyorum çünkü gördüklerimi yazıyorum..
Buca tribünleri ve Göztepe tribünleri ise birbirine çok yakınmış bunu da Atatürk stadında anlamış olduk...
Niye mi????
Bucalılar bizim maçta dev Mersin bayragı ve Mersin atkıları açmışlardı...

Bukez aynı durumu Göztepe tribünlerinde gördük...Bunlar da Mersin yerine kendilerine adanasporu seçmişlerdi..Maçtan önce toplu bir sekilde adanaturuncudur diye bagirmaları ve turuncuların atkısını açıp sallamalarını ben kendilerine yakıştıramadım...Olsun herkesin bir duruşu vardır.Demekki onların duruşları da Buca ile aynı şekilmiş...
Lawal , Gökhan ve Yusuf'un eksikliginde güzel bir galibiyet aldık.. Erçag ve Juninho birer gol atarak yine kalitelerini konuşturdular...Şener yine üzerine düşeni fazlasıyla yaptı..

Sahada ter akıtan futbolcuların paralarını veremeyen yönetim istemiyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder