Sayfalar

12 Ocak 2012 Perşembe

ACİZ YÖNETİCİLERİMİZ



Maçtan önce takımın sahaya pankartla çıkacağını hiç tahmin etmemiştim..çünkü herhangi bir olay yoktu sahaya pankartla çıkmak için..Neticesinde futbolcularımız ellerine tutuşturulan ''GEÇMİŞ OLSUN SN. BAŞBAKAN'' yazılı bir pankartla sahaya çıktılar..tribünde ben dahil herkes pankartın ne oldugunu görmedi..Çünkü futbolcularımız sahaya çıktıkları yerdeki tribünlere gösterdiler ve başka hiç bir tribüne o pankart gösterilmedi..

Anlayamadığım olay bu pankartla neden çıktık..Basiretsiz yönetimimiz kendini bir kere daha küçük düşürdü..Başbakan iyileşeli aylar oldu neredeyse..Sanki bizim takıma ,takımı geçtim Adana'ya çok büyük yatırımları olmuşta sanki onun için pankart açıyoruz..Ulan yatırım dahi yapsa yalakalık olsun diye açılan bu pankarta ne gerek vardı..
BANA GÖRE PANKARTIN ASIL AMACI Adana büyük şehir belediye başkan VEKİLİ zihni aldırmaz'ın SEÇİM YATIRIMIDIR..BAŞBAKAN YALAKALIĞIDIR..



ADANA DEMİRSPOR'u pis oyunlarına alet etmeye çalışma ZİHNİ ALDIRMAZ..5 OCAK'TA VE DEPLASMAN DA OYNANAN MAÇLARDA YERİNİ ALMAYAN LEVENT ÖZVEREN NE OLDU DA BU MAÇTA YERİNİ ALDIN..
YETER ARTIK YÖNETİM İSTİFA ETME VAKTİN GELDİ..

TFF BAŞKAN VEKİLİ lütfü arıboğan'a ADANA DEMİRSPOR FORMASI VE PLAKETİ VEREN F.Ş.S Mehmet GökoğlU bu BU HAREKETİ YA DA ZİYARETİ neden yaptın?
lütfü arıboğan'a ADANA DEMİRSPOR'a yapmadığı hangi hizmetlerden dolayı bu plaketi verdin..evet küçülüyorsunuz..
TOPYEKÜN İSTİFA..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder