Sayfalar

19 Aralık 2011 Pazartesi

SON 3 MAÇTA 1 PUAN

Çankırı deplasmanından takımımız eli boş döndü...Ligdeki tek galibiyetini maddi sorunlarla ugraşan Mardinspor'dan alan Çankırıspor ,bizi de yenerek ikinci galibiyetini almış oldu...Bize ilkleri yaşatan oyuncularımıza sonsuz teşekürler...
Ünyespor mağlubiyeti sonrası verilen sözler aynen tutuldu sayılır...Futbolcularımız 5'te 5 yapacagız demişlerdi...5 maçta 4 galibiyet 1 beraberlik alarak sözlerini tutmuş oldular...Benim asıl merak ettiğim konu da zaten bu 5 maç sonunda ki maçlardı...Merakımızı da giderdikleri için sağolsunlar...

Bizlere açık açık şunu da gösterdikleri için de sağolsunlar: 5 maçta 13 puan alarak Şampiyon da yaparız, son 3 maçta 1 puan alarak bu takımı kümeye de düşürürüz...
Futbolcu milletidir para için oynar belki buraya bütün oyuncular para kazanmak için gelmişlerdir...Doğrudur...Ben kendi şahsıma sizlerden bir şey rica ediyorum:
lütfen BİZLERİN DUYGULARIYLA OYNAMAYIN...

Yönetim içerisinde maddi bir kriz olduğu net bir şekilde belli...Sayın Gökoğlu sezon başında futbolculara maç başına paralarının ödendiğini açık yüreklilikle söylüyordu...Şimdi neden herşey gizleniyor...Sezon başlamadan Levent başkan Adanademirspor'un bütün harcamalarını her ay basına dagıtacakları sözünü vermişti...Hatta o gün açıkladığı harcama listesinde market alışverişlerinin bile tutarı yazıyordu...Şimdi neler değişti de topçularımızın parası ödenmiyor...Yapılan harcamalar kamuoyuyla paylaşılmıyor...yönetim şu anda kapalı kutu vazifesini yapıyor...

Durmuş Ali Çolak gelmesine karşıydım...Alınan puanlarda onun herhangi bir katkısı oldugunu sanmıyordum...Hislerimde yanılmadım futbolcularımz bunu bize gösterdiler..Paramızı verirseniz oynarız vermezseniz oynamayız şeklinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder