Sayfalar

5 Ağustos 2011 Cuma

BİZE NELER OLUYOR

1)_Yönetim taraftarın tepkisine etkisiz kaldı...
Ne Başkan ne Ali Güneş ne bekir sıtkı ne de Ahmet ve Tanıl somut bir adım gelmedi...
O kadar taraftarın antrenmana gelip 4 kişi hakkında yaptığı protestolara sessiz kalınıldı...
Yönetim bu işe sesini çıkarmayarak galiba taraftarın öfkesinin dinmesini bekliyor...
Yada takımda oldugu varsayılan bu olayların varlıgını kabulleniyor...
Başkan ya da basın sözcüsü çıkıp bu olayları herkezle paylaşmalıdır...
Böyle şeyler yoksa , bu tepkiler yersizdir külupte böyle bir olay yoktur demelidir...
Var olduguna bütün taraftarların inandıgı olaylar eğer ki varsa da bu kişileri takımımızdan yönet im kurulu uzaklaştırmalıdır...
Lig başlayınac a tribündeki tepkiler takımı olumsuz etkileyecektir...
Bu da 1 sezonun daha heba olması anlamına geliyor...

2)_Geçen sezon devre arasında Adanaspor'dan alınan Metin tuğlu ve Efecan Karaca'nın sözleşmeleri karşılıklı olarak feshedildi...Madem göderecektiniz bu kadar zaman neden beklediniz diye merak ediyorum...2 futbolcunun da bonservis bedelleri çok pahalı ikiside yüksek bir ücret talep etmiş olabilirler onun için iyi olmuş diyorum...

3)_ Başkan Levent Özveren bugün kulümüzün giderlerini açıkladı...Marketinden personeline , Sponsorundan Futbolcusuna kadar kime ne kadar para verildiğini net bir şekilde açıkladı...Böyle bir olay iyi de olabilir kötü de olabilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder