Sayfalar

7 Şubat 2011 Pazartesi

ADS TV ve bir çocuğun hayali

Yollarına kurban olduğum memleketten küçük yaşlarda ayrılmıştım..

Daha bebekken vatan toprağı çok uzaklarda kaldı benim için...

Adana, Anadolu, Türkiye kavram olarak değil, toprak olarak da uzaklardaydı...

Avrupa’nın serhat ülkesi Hollanda’dan bakmak vardı memlekete vesselam..

Ellerin ülkesinde, ellerin kültürüyle harmanlanmamız istendi...

Ellerin ülkesinde ellerin futbol takımlarını sevmemiz beklendi bizden...

Ajax- Feyenoord derbileri ile büyüdüm...

Cruyf, Van Basten, Rijkard ve Ruud Gullit’ler izledim çocuk yaşlarda..

Ama iki şeyden vazgeçmedim, vazgeçemedim...

Mavi Şimşek Adana Demirspor ile Kapıkule’nin ötesinde beni gururlandıran Aslan Cim Bom Bom...

Galatasaray Avrupa takımlarına başkaldıran yegane takımdı o senelerde.. O nedenledir ki içimde sarı kırmızı aşkı başladı, mavi lacivertin yanında...

Ama bu sevgi Adana Demirspor aşkının yanında, ağacın gövdesinde zaruretten filizlenen yeni dal gibi kaldı!

Binlerce kilometre ötede de olsak, Adana bize fersah fersah uzakta kalsa da içimdeki Adana Demirspor sevgisi küçülmedi, aksine büyüdü...

Gün geçti ülkeye döndük, mesleği televizyonculuk olarak belirledik...

Herkes icra ettiği meslekte memleketine yararlı olmak ister...

Adanayı seven, Adana aşığı ve mavi lacivertli renklere gönül vermiş bir televizyoncunun yapacağı tek şey vardı: ADS TV

Bu aynı zamanda benim küçüklükten itibaren hayalini kurduğum birşeydi. ADS TV çocukluk hayalimdi desem yeridir!

Elbette meslektaşlarım bu takıma taraftar olarak çok şey verdi...

Elbette bu renklere gönül vermiş Adanalı başka isimler medya alanında takımımıza destek oldu...

Ama bu renklere gönül veren yeni nesilleri gördükçe Adana Demirspor’u sevmenin bir kültür olduğunu gördüm...

Bu bir takım sevgisiyle izah edilemeyecek kadar özel bir duyduydu..

Bu bir futbol kültürüydü ve kültürün gelecek nesillere aktarılmasının tek yöntemi ADS TV’yi hayata geçirmekti...

Sadece futbolla sınırlı kalmayıp, tüm branşlarda bu takımın kültürünü gelecek nesillere aktarmak için ADS TV’ye ihtiyacımız vardı...

Şubat ayının içerisinde yayına başlamasını planlıyoruz ADS TV’nin.

Şubat’ta yayına başlayacak olan ADS TV için Mart’ta taraftarların da katılacağı geniş ölçekli bir tanıtım gecesi hayal ediyorum...

Adres belki Adnan Menderes Kapalı Spor Salonu olur bunun için...

Vatana millete hayırlı olsun...

YÜKSEL EVSEN






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder