Sayfalar

16 Ekim 2010 Cumartesi

GAZİANTEPSPOR - BUCASPOR


Bu gün öğlen 12:30 gibi işyerinden bir müşterinin yanına gittim...
dönüşte de biraz dolanayım diye Seyhan otelinin oldugu sokaga
gireyim dedim kendi kendime....Bilmeyenler için söyleyeyim
Adana şu an da inşaat halinde...Seyhan Otelinin önü de
bu inşaatın bir parçası halinde kamyonlar...greyderler...
ve daha adını bilmediğim bir sürü makine
Adanamıza alt geçit yapmak için ugraşıyorlar...
Trafik falan alt üst ama neyse...


Neyse mevzuya gelelim Otelin önünde Gaziantepspor'un
takım otobüsünü gördüm...Tam da genç takımı falan
burdadır diye düşünürken otelin önünde kamelyasında
oturan adamı yani Tolunay Kafkas'ı gördüm...
Görmüşken bir foto yapsam diye düşünürken
orada duran güvenlik bütün hayallerimi suya düşürdü...
Fotograf hayallerim bir başka bahara kaldı...


Merak ettim Gaziantepspor'un Adana ne işi var...
Dükkana gelince hemen Google girip
bakarkende Bursaspor maçından
dolayı sahası kapatılmış ve evinde oynayacagı Bucaspor
maçının hem Adana da hemde seyircisiz olduğunu öğrendim..


Süper lige hasret Adanalı az sayıda da olsa belki bu maça
gitmek isterdi ama bizim sevgili TFF buna izin vermemiş..
Seyirsiz maç muhtemelen tatsız tuzsuz olacaktır...
Bakalım Adana hangi takıma uğurlu gelecek...
Gönül Antep'ten yana...

2 yorum:

  1. Bülent Uygunsuz'un 20 tane oyuncu getirip, sonra daha yolun başında takımını satıp çekip gitmesinden sonra Buca'nın haline üzülmüştüm.Umarım bu sene düşmezler,süper ligde İzmir'in tek takımı olması İzmir için bir ayıp..
    Gönül Adana'dan da hiç olmazsa bir takımı süper ligde görmeyi çok istiyor..

    YanıtlaSil
  2. büleny uygun aslında bu davranısın benzerını gaziantepspora yapmıstı...para konusunda anlaşmamıslardı antep'le de boyle karaktersız hocalar bizim futbolumuzu geriye göturuyor...
    benımde bu senekı en buyuk kumu dusme adayım kasımpaşa ve uygun bırakınca bucaspor oldu....

    bizim takım hıcte super lıge cıkacak gbı gorukmuyor ama bir gun olur insallah...

    YanıtlaSil