Sayfalar

11 Ekim 2010 Pazartesi

ADANADEMİRSPOR - SAKARYASPOR :0 - 0




Maçla ilgili yazacak bişey yok top 90 dakika bizdeydi...
ama o topu bir türlü Sakaryaspor'un ağlarına gönderemedik...
bizim forvetler Ertan Koç ile Burhanı Coşkun'un beceriksizliği mi?
yoksa sakaryaspor kalecisi Harun Avgın'ın başarısı mı anlayamadım...
Ama ilk yarını bitimine yakın dakika 44 falandı galiba
Mehmet Ali'nin serbest vuruşunu harika çıkardı...
Zaten maç boyunca da bütün topları tuttu...
Bizim kalemizde ise yan toplarda kalenin içine kadar
geri çekilen bir kaleci duruyordu...
Rakip 70. dakikadan sonra Berat Ali Genç'ın kırmızı
kart görmesiyle 10 kişi kaldı ama o kadar
yüklenmemize rağmen , uzatmalarla birlikte neredeyse
25 dakika boyunca bir gol bulamadık...
Durum böyle olunca beraberlikte kaçınılmaz oldu...
Kendi sahamızda çok da harika bir atmosferde .
mükemmel bir de taraftar desteğimizle bu maçı
kazanamayışımız çok kötü oldu...

Adana'ya gelen Tatangalar ise kırmızı kart gelene kadar
tezahürtlar yaptılar ama karttan sonra da maçı izlemeye
başladılar...Maç içinde ve sonraındaa olan olaylar
ise bana göre her deplasman tribünün başına gelen
olağan olaylardı....


Sezona şampiyonluk parolasıyla başlamamıştık
ama takımın oyununu görünce de insan hevesleniyor..
Lig daha bitmedi önümüzde çok maç var...
Sezon başında kapanma tehlikesiyle karşı karşıyaydık...
Benim için MAVİ LACİVERT formanın sahada olması
ŞAMPİYONLUKTAN daha önemli

2 yorum:

  1. Yeni keşfettim seni, bu geliş gidişlerden. Popülerleşmemiş bir Adanademirspor bloğu olduğuna sevindim. Tabii aynı zamanda bir fikri, düşüncesi ve söyleyeceği lafı olan birinin olması daha da iyi oldu.

    YanıtlaSil
  2. cok saol tesekur ederım.. ben burada kendı dusuncelerı mı resımlerı falan paylaçasagım
    imkanlar el verdıgı sürece...

    YanıtlaSil